طراحی و چاپ تبلیغات | طراحی لوگو | کاتالوگ و اینستاگرام
طراحی و چاپ سربرگ کاتالوگ بروشور پوستر آرم لیبل ست اداری | طراحی لوگو | کاتالوگ و اینستاگرام پست استوری هایلایت
زهرا ادریسی | گرافیست طراحی لوگو و ست اداری

خدمات طراحی گرافیک

خدمات گرافیکی

خدمات طراحی گرافیک خانم گرافیست

اگه میخوای بدونی من چجوری میتونم به بهتر دیده شدن برند و کسب و کارتون کمک کنم در ادامه این مطلب با من همراه باش .

یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین موارد در برندسازی کسب و کارها، هویت بصری برند یا هویت بصری سازمان است.  پس اگر میخواهید کسب و کارتون را در ذهن مشتریانتون ماندگار کنید، باید بدونید هویت بصری برند چیه و چرا وجودش برای شما لازمه و مهم تر از همه چطور میشه یک هویت بصری عالی برای کسب و کار خود خلق کرد.

هویت بصری برند چیست؟

به مجموعه ای از عناصر و نشانه های دیداری که می‌توان با دیدن آنها به شکل ظاهری موجودات یا گروه ها پی برد و به کمک آن از هویت بصری شان مطلع شد ، هویت بصری میگیم.

طراحی هویت بصری در چند دهه اخیر به علت ارتباط تصویری که در تبلیغات است وارد حوزه کار طراحان گرافیک شده .

در واقع هویت بصری برند به هر چیزی که با حس بینایی مشتریان و مخاطبان شما در ارتباط باشه و باعث افزایش آگاهی از برند شما بشه  ، میتوان اطلاق کرد.

منظور از هویت بصری در واقع همان Visual Brand Identity می باشد. مانند هویت شخصیتی انسان هاست که شما را نسبت به دیگری منحصر به فرد می‌کند.

مثلا کتاب‌هایی که می‌خوانید سازنده رکن اساسی شخصیت شماست و الگوی خاص شخصیتی شما را می‌سازد. هویت بصری برند هم ویژگی هایی دارد که آنرا از سایر همنوعانش متمایز می کند.

اگر شما بخواهید در ظاهر خودتان کمی تغییر ایجاد کنید و نسبت به همیشه متفاوت به نظر برسید می بایست یک دست لباس جدید بگیرید و حتی  مدل موهایتان را عوض کنید و یا عضو یک تیم حرفه‌ای هنری شوید و …

تمام این عناصر (کتاب، مدل مو، تیپ لباس جدید و عضویت در یک تیم حرفه ای هنری) هویت بصری شما را می‌سازد.

مثلا با شنیدن نام “ایران رادیاتور” ناخودآگاه در ذهن شما چه چیزی تداعی می شه؟

  • جمله “پشتم گرمه”
  • تصویر یک خرس قطبی که با خیالی اسوده به آن تکیه زده است.
  • حس مطبوع گرما در زمستان
  • رنگ سفید رادیاتور

این همان هویتی است که این برند در ذهن ما ساخته‌ ..

 

هویت بصری در چه مواردی کاربرد دارد؟

  • کاور پست ها در شبکه های مجازی مثل اینستاگرام
  • ست اداری و برگه های رسمی (سربرگ، پاکت، کارت ویزیت و ..)
  • بروشور، کاتالوگ، آگهی های تبلیغات
  • بسته بندی محصولات
  • بنرهای سایت و شبکه های اجتماعی

عناصر تشکیل‌دهنده هویت بصری

  • نام برند

  • لوگو یا آرم

  • شعارتبلیغاتی و تگ لاین

  •  رنگ سازمانی برند

  • فونت و تایپوگرافی

  • کارت ویزیت و ست اداری و …

  • شیوه بیان و سبک نگارش

  • وبسایت و شبکه های اجتماعی

  • و …

 

همانطور که می دونید هیچ چیز به اندازه مشورت با یک متخصص ، شما را در طراحی هویت بصری مورد نظرتون کمک نخواهد کرد.

خانم گرافیست اینجاست تا به صورت رایگان این مشاوره را در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا در نهایت به بهترین شکل ممکن برند و کسب و کارتون رو از رقبا متمایز کنید.

فقط کافیه توی واتساپ یا تلگرام پیام بزارید ” برای طراحی هویت بصری مشاوره میخوام”

حتما در اسرع وقت راهنماییتون می کنم.

 

برچسب ها :