اگر زمان زیادیه که از لوگوتون استفاده می کنید یا لوگویی دارید که فکر می کنید پاسخگوی نیازهای برند گسترش یافته یا در حال گسترش شما نیست ، از بازطراحی لوگو نترسید.
دلیل اصلی بازطراحی لوگو
لوگوی شما هرچقدر هم که حرفه ای طراحی شده باشه ، با گذر زمان ممکنه دچار کاهش جذابیت و عدم تاثیرگذاری در ذهن مخاطب بشه..
طراحی لوگو می تونه یکی از سرگرم کننده ترین و پرفشارترین قسمت های راه اندازی یک نام تجاری و یا کسب و کار باشه.
لوگو اولین چیزیه که مردم متوجه اون میشن و هیچ شکی نیست که برند و فعالیت شما توسط لوگوی شما قضاوت میشه..
طبق تحقیق یک شرکت بزرگ طراحی گرافیک ، لوگو باید فریبنده باشه تا مخاطب خودش رو درگیر فکر کردن کنه.
یک برند بزرگ باید لوگویی طراحی کنه که مخاطبانش اون رو مورد بررسی قرار بدن ولی لوگو نباید نامفهوم و پیچیده باشه.
از بازطراحی لوگو نترسید
ممکنه بعضی افراد بگن که ارزش یه لوگوی غیرحرفه ای بیشتر از طراحی مجدد لوگو هست ، اما من به شما اطمینان میدم که اینطور نیست.
مسیر اشتباه رو نباید ادامه داد و برای پیشرفت از مسیرهای جدید نباید ترسید.
اگر شما برای کسب و کارتون ارزش قائل هستید ، از بروز کردن لوگو خودتون نترسید.
ابتدا به این سوالات پاسح بدین :
– شما یک آرم یا لوگو دارید ولی آیا هنوز برای شما کاربرد داره؟
– هنگامی که در مرحله بازاریابی قرار می گیرید آیا لوگوی شما واقعا نشان دهنده هویت شرکت شما هست؟
اگر فقط شک دارید که لوگوی شما همه چیز برند شما نیست ، یه مشکل بزرگه.
برندهای بزرگی که لوگوی خود را بازطراحی کردن
بسیاری از برندهای بزرگ و معروف یک یا چندین بار لوگوی خودشون رو ویرایش یا بازطراحی کردن.
برای مثال لوگوی پپسی:
لوگوهای شرکت اپل ، کوکاکولا و شل
بازطراحی لوگوی اینستاگرام
*************************************
اگر شما هم از لوگوی خودتون ناراضی هستید یا فکر می کنید نیاز به ویرایش داره کافیه با خانم گرافیست تماس بگیرید.
خانم گرافیست اینجاست تا به صورت رایگان این مشاوره را در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا در نهایت به بهترین شکل ممکن به سبک مورد نظر خود در طراحی لوگو خود برسید.
فقط کافیه توی واتساپ یا تلگرام پیام بزارید ” برای طراحی لوگو مشاوره میخوام”
حتما در اسرع وقت راهنماییتون می کنم.